Sidor

lördag 4 augusti 2012

helt värdelös...

...på

att VILA trodde i mitt enfald att jag skulle piggna i när jag tillbringat hela dagen i soffan men jag blir bara tröttare & tröttare. Läst klart  och funderar på om jag ska börja med min resebok
 men jag måste nog smälta upplösningen av den förra boken först.
Trots allt har jag prickat in min vilodag med ett
 OS-silver.
En hel del bra hoppning med 3 felfria rundor för SVERIGE men tyvärr oxå lite markkänning ryktet säger att hästen iallafall mår bra bara att hoppas att Lisen är uppe i sadeln imorgon igen.



2 kommentarer:

  1. Vad bra med en kort recension av OS eftersom jag inte tittar på det överhuvudtaget :-) Nu hänger jag med lite i alla fall! Kram

    SvaraRadera
  2. Jag tittar inte heller även om jag faktiskt är intresserad av ridsport. Kul när de får bra för dem!

    SvaraRadera