Sidor

tisdag 3 januari 2012

Ännu en...

...dag

städ och plockdag på jobbet
sen
så fortsatte vi här hemma av bara farten passade på att boka tvättstugan där torktummlaren var trasig vilket innebar att det bara blev 2 maskiner tvättade och ja ett gäng kvar till en annan dag.


känner att rivstarten rullar på, inget sötsug och vågen visar neråt tyvärr kommer motionen i klämm av det här jävla (ursäkta uttrycket) busvädret. Men 1,5 km i spöregn blev det iallafall igår.

tur att det är MÅNGA dagar kvar...

2 kommentarer:

  1. SV. Såklart vi stöttar varandra. Lägger till dig i min länklista så jag inte "tappar" bort dig!

    SvaraRadera
  2. Alltså vädret! Hade tänkt ge mig ut på en förmiddagspromenad straxt men går jag ut är jag rädd att jag blåser bort!
    Lycka till i rivstarten! Härligt att så många är med :)

    SvaraRadera