Sidor

söndag 4 december 2011

God morgon...

...världen

skulle kunna skriva en hel uppsats om gårdagskvällen (orkar inte) så det får bli en vad det blir...

Började med TACOmiddag och insåg att Vincent inte bara tycker om sockerdricka utan även hallonsoda, barnvakten (jag alltså) stal en  av min kära syster. Åt ja det gjorde vi alla tills barnen blev hundar (alla 4) och kröp runt för att... INGEN aning alls. Jag fick iallafall igång diskmaskinen och sen blev det källaren för att invänta dagens avsnitt av   fast programmet före var
 vilket Oliva blev livrädd för men inget som inte gick att tröstats av lite kramar & en skål med lördagsgodis. Iväntan på vilket tog emot med blandade känslor O somnade medans V satt upp och klappade händerna tills stax efter 9 då var bidragen SLUT och han ville UPP !! nedbäddning och date med John Blund !!
Sessorna spelade kort ett tag och jag utkämpade några strider på  fick in en fullträff   med 432 poäng. Nånstans där började mina små krypa upp under varsin filt och sluta sin blå. Jag hamnade framför nån film och ja det var nog det....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar