Sidor

måndag 31 oktober 2011

Behöver...

...utmaningar

för att inte bli sittandes i  tvsoffan. & För 2 veckor sen avslutades Rivstart_2011_2.0 och då nådde jag bara nästan till målet på 4 kg men med tanke på hur många dagar jag var frisk på dom 2 månaderna ja så är jag hur nöjd som helst.
Däremot kännde jag för 2 veckor sen att min kropp höll på och rasa samman efter all VILA så jag bestämmde mej för att ta nya tag & idag hängde jag på UTMANINEN hos Helena
mitt mål kommer att bli
-3.2 kg fram till den 21/12 för att nå dit kommer jag att varje vecka se till att öka min träning med några km.
& ja från nästa vecka lär jag nog fundera på vad jag stoppar i munnen.
Förra veckan blev det 12.22 km vilket innebär att jag borde komma över 15 den här veckan men den som lever får se...

  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar